1. A diffarenza trà a macchina di lettura di puntu è a penna di lettura di puntu

1. A diffarenza trà a macchina di lettura di puntu è a penna di lettura di puntu

A penna di lettura usa a tecnulugia di stampà un codice QR nantu à u libru per incrustà u schedariu di sonu in u libru.L'utilizatori selezziunate una pagina per esse lettu durante l'usu, è cliccà nantu à u mudellu, u testu, u numeru, etc. in quella pagina.Per u cuntenutu, a penna di lettura di u puntu pò ricunnosce u codice QR in u libru attraversu a camera d'alta veloce attrezzata nantu à a testa di a penna è leghje u cuntenutu currispundente di u schedariu di sonu, a tarifa di precisione di ricunniscenza pò ghjunghje à più di 99,8%.

U principiu di a macchina di lettura di u puntu hè chì in u prucessu di fà u schedariu di pronunzia, u schedariu di pronuncia hè predeterminatu cù a "posizione di longitudine è latitudina" chì currisponde à u cuntenutu di u libru.L'utilizatore mette u libru di testu nantu à a tavuletta di a macchina è usa una penna speciale per indicà u testu, l'imaghjini, i numeri, ecc.
2. In quali circustanze aghju bisognu di leghje a penna ?

Da un puntu di vista praticu, in quali circustanze aghju bisognu di leghje a penna?

1. E mamma à tempu pienu sò occupate cù i zitelli è i travaglii di casa 24 ore à ghjornu.
2. E mamma di seconda nascita ùn mancanu cumpetenze.Parechje mamme spessu ignoranu u sicondu figliolu quandu anu studiatu cù Dabao.
3. I missiavi sò i principali caregivers di a famiglia, è l'anziani ùn sanu micca cumu accumpagnà in modu efficace.
4. I zitelli chì amanu fighjulà a TV è ùn li piace micca leghje libri ùn mancanu a cumpagnia di l'adulti è a lettura.
5. E mamme ùn sanu micca cuntà storie à i so figlioli, è ùn sanu micca cumu accumpagnà i so figlioli à amparà l'inglese.
6. I genitori chì sò occupati cù u travagliu sò spessu assai occupati è scurdate di cultivà l'interessu di i so figlioli à leghje.

Da un puntu di vista prufessiunale, in quali circustanze aghju bisognu di leghje a penna?

a.Tappa di l'Illuminismu: Quandu leghje libri di stampa, vogliu stabilisce un fundamentu di pronuncia standard per i zitelli.

b.Fase di lettura graduata: seguite a penna di lettura per correggerà a pronuncia è imitate u tonu di voce;l'ascolta ceca pò ancu esse usata per eserciteghja l'ascolta.

c.Parechji libri ùn anu micca audio, ma spessu ponu esse leghjite è ascoltate cum'è audio.

3. Perchè aghju bisognu di una penna di lettura ?

A penna di lettura hè chjuca, cunvene è portable.Pò esse usatu in ogni mumentu è in ogni locu.Aghjunghje u sonu à u testu noioso.Arricchisce u cuntenutu di u libru, rende a lettura è l'apprendimentu più interessanti, è pò realizà pienamente l'esperienza educativa.cuntentu.

A penna di lettura di puntata pò esse dichjaratu chì hè un strumentu d'apprendimentu d'alta tecnulugia chì rompe u modu tradiziunale di pensà.Aduprà u modu di puntu per leghje, cumminatu cù metudi d'aprenu di sente, di parlà è di leghje, per aumentà l'interessu di i zitelli per l'apprendimentu, stimulà u sviluppu di u cervellu ghjustu, è amparà in felicità.Assorbe a cunniscenza di i libri di testu in modu chì u rendimentu accademicu ùn hè più un prublema.Inoltre, hè chjucu in grandezza è faciule da portà, cusì pò esse usatu in a scola o dopu a scola.A penna di lettura ùn hè micca un ghjoculu o un aiutu didatticu.Permette à i zitelli di acquistà cunniscenze in ghjoculi è ùn hà micca fonte di luce.In cunfrontu cù i prudutti di l'educazione elettronica cù una schermu, a penna di lettura ùn hà micca radiazione à l'ochji di i zitelli è quasi nisun risicu di miopia.


Tempu di pubblicazione: 11-Nov-2021
Chat in ligna WhatsApp!