Oghje, a nostra fabbrica hà realizatu cù successu l'ispezione annuale di CCC * di i nostri prudutti

Oghje, a squadra di ispezione conduce a certificazione di ispezione annuale di u CCC * per i nostri prudutti.Verificanu ogni pruduttu cù cura.Per furtuna, avemu passatu cun successu a verificazione.

 

Cù un prucessu affidabile d'alta qualità, una reputazione superiore è un'eccellente assistenza à i clienti, a serie di articuli produtti da a nostra cumpagnia sò esportati in parechji paesi è regioni per i ghjoculi di apprendimentu.A nostra intenzione deve esse di aiutà i clienti à capisce i so scopi.Avemu fattu un grande sforzu per ottene sta circustanza win-win è sinceramente vi benvenuta per unisce definitivamente à noi!

 

* A certificazione CCC hè "Certificazione Obbligatoria China", u so nome inglese hè "Certificazione Obbligatoria China", abbreviata cum'è CCC.U simbulu di a certificazione CCC hè "CCC", chì hè un sistema di certificazione di produttu formulatu da l'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione in cunfurmità cù i "Regolamenti Amministrativi nantu à a Certificazione Obligatoria di u Produttu" (Ordine No. 5 di l'Amministrazione Generale di Supervisione di Qualità, Inspeczione). è Quarantine di a Republica Populare Chine).


Tempu di Postu: Aug-24-2022
Chat in ligna WhatsApp!