U principiu di travagliu di a penna di lettura è certi cuncetti basi

A penna di lettura di puntu si focalizeghja nantu à a parolla "cliccate per leghje", vale à dì, cliccate per leghje, induve leghje, ùn hà micca a funzione di scrittura di una penna tradiziunale, dicendu chì hè una penna cù una presa è una maghjina chì hè simile à a forma di a penna.A "penna di lettura di punti" ùn pò esse usata sola.Hè impussibile di leghje i libri ordinali.Ci deve ancu esse libri di sustegnu.Questi libri supplementari sò generalmente chjamati libri audio.

principiu di travagliu

U cuntenutu di tutti i libri audio sò stampati cù codici d'identificazione è un revestimentu speciale chì riflette a luce infrared.In fatti, sò codici bidimensionali in miniatura.Se ingrandisce e parolle in stu libru più di dece volte, truverete chì cuntenenu una ricchezza di infurmazione digitale.Ogni penna di lettura di puntu hà un identificatore otticu (OID), chì pò sente l'infurmazione digitale in a stampa, toccu u libru cù a punta di a penna, è dopu l'identificatore fotoelettricu cumencia à scansà l'infurmazioni di codice bidimensionale nantu à u libru à u cuntattu. parte di a punta di a penna.Dopu a scansione è a trasmissione di l'uriginale elettronicu, l'infurmazioni di u codice QR sò leghjite è passate à u CPU internu di a penna di lettura di punti per u processu.U prucessu di trasfurmazioni hè u prucessu chì u CPU ricunnosce.Se a ricunniscenza di a tazza hè successu, u schedariu di sonu currispundente guardatu in anticipu hè estratto da a memoria di a penna di lettura di u puntu, è dopu u sonu hè emessu à traversu u parlante.

Penna di lettura di punti è pacchettu di lettura di punti

Ogni penna di lettura di punti hà u so propiu furmatu di schedariu, chì hè generalmente chjamatu un pacchettu di lettura di punti.U pacchettu di lettura di puntu chì aghju capitu hè chì stabilisce l'associazione trà u codice QR è u schedariu audio mp3 per guidà a penna di lettura di puntu per emette u sonu secondu certe regule.In questu modu, pudemu facilmente trasfurmà un libru in un libru audio.

Ci sò parechji metudi cumuni:

1. Leghjite regularmente.In altri palori, l'editore hà stampatu un codice bidimensionale in ogni pagina di u libru.Sempre chì a penna di lettura cuntene u pacchettu di lettura currispondente, è ogni pagina di ogni libru, a penna di lettura pò ghjucà u cuntenutu di quella pagina attraversu u parlante.Stu tipu di libru hè spessu chjamatu "point-to-read".

2. No codebook.I libri chjamati senza codice sò i libri stampati più cumuni.Per aiutà a mamma è u babbu à scrive i so libri, ci hè avà un sticker bidimensionale in u mercatu.Per esempiu, stickers di titulu, stickers di cuntenutu, etc. (stickers adesivi), faremu solu u schedariu mp3 in un saccu di lettura basatu annantu à u cuntenutu di ogni pagina, ogni paràgrafu o ogni area, è poi mette u titulu nantu à a copertina di u libru, è poi Paste u cuntenutu in ogni pagina.Basta à cliccà u sticker nantu à u libru cù una penna di lettura, è u libru ordinariu diventerà un libru audio.

Sticker di titulu, sticker di cuntenutu, sticker intelligente, sticker di registrazione

Chì ghjè u rolu di u patch di cuntenutu è u titulu di u titulu?Una penna di lettura spessu installate alcuni pacchetti di lettura, è ci sò parechji fugliali audio in u saccu.U tìtulu di u titulu è u cuntenutu di u titulu hè di creà un indice, dite à a penna di lettura per ghjucà u cuntenutu mp3 in e prime pagine di u titulu.

Adesivi intelligenti per l'apprendimentu
U numeru di tìtulu hè adupratu per a copertina di audiolibri chì sò stati codificati cù codici QR, cum'è l'inglese di ritmu, a crescita in linea è l'apprendimentu di u zitellu.Dopu a stallazione di u schedariu, avete solu incollà una etichetta d'apprendimentu intelligente nantu à a copertina di u libru, cliccate nantu à l'etichetta, è pudete leghje u cuntenutu di u libru à vuluntà senza incollà u cuntenutu.

Autocollante di titulu blu
Numeru di titulu.Adupratu per mette nantu à a copertina di diversi libri ordinali.Questi libri ùn anu micca codici bidimensionali, cum'è ghjurnali, riviste, libri di testu di i zitelli, libri è stampi.Questa tag di tìtulu hè aduprata in cunghjunzione cù u tag di cuntenutu.Quandu aduprate, installate u schedariu audio in a penna di lettura, incollà u numeru di tag di titulu currispondente nantu à a copertina di u libru, cliccate nantu à l'etichetta di titulu, è cliccate nantu à u tag di cuntenutu dopu l'input.

Postu di cuntenutu rossu
A quantità di cuntenutu.Incolla nantu à a pagina interna di u libru, riferite à u locu datu in a stampa, o cliccate nantu à u cuntenutu mentre ascolta, è incollà u cuntenutu à u locu currispundente.

Cinta gialla
Registra u numeru di u schedariu.Adupratu per almacenà i fugliali di registrazione.Quandu l'utilizanu, prima cliccate nant'à ogni arregistramentu è incollà, appughjà u buttone di registrazione, è entre in u statu di registrazione dopu avè intesu u sonu promptatu, pudete arregistrà.Dopu à arregistramentu, appughjà u buttone di arregistramentu di novu per compie a registrazione è salvà automaticamente.Pudete ghjucà a registrazione clicchendu è incollà a registrazione chì avete appena sceltu.

A pasta audio pò ancu tagliate l'mp3 in l'internu, quandu u cuntenutu hè incollatu, ùn ci hè bisognu di incollà u titulu di u libru.A fonte audio di a cinta pò esse arregistrata o currisponde à l'mp3 esistente.Una stallazione mp3 adattata 0001 serà ordinata, è tutti i mp3 seranu impurtati cù l'uttellu di gestione di cuntenutu di registrazione di u cliente di maltu, cusì a fonte audio 0001 currisponde à a pasta di registrazione 0001.


Tempu di Postu: Aug-03-2021
Chat in ligna WhatsApp!