U principiu è i vantaghji di a penna di lettura Bluetooth 2.4G?

1. Introduzione à 2.4G Point Reader
2.4G hè una tecnulugia di trasmissione wireless.Perchè a so banda di frequenza hè trà 2.400GHz è 2.4835GHz, hè chjamata tecnulugia wireless 2.4G.Hè una di e trè tecnulugia wireless maiò (cumprese Bluetooth, 27M, 2.4G) in u mercatu.Sta tecnulugia hè oghji più comunmente usata in tastiere wireless è surci.U mutivu perchè a penna di lettura di punti 2.4G adopta a tecnulugia wireless 2.4G hè principalmente perchè a tecnulugia wireless 2.4G pò teoricamente ghjunghje à una velocità di trasmissione di dati di 2M / S, chì hè attualmente fora di a portata di Bluetooth è 27M.Siconda, u costu di fabricazione di i dispositi Bluetooth hè assai più altu di 2.4 U modulu G rende 2.4G più adattatu per a produzzione di massa.
A penna di lettura di punti d'insegnamentu interattivu multimediale hè ancu chjamata penna di lettura di punti di nuvola 2.4G.Hè un pruduttu d'alta tecnulugia sviluppatu indipindentamente da Shenzhen Xiaoyang Technology Co., Ltd. Integra tutte e funzioni di a penna di lettura tradiziunale cù a tecnulugia wireless 2.4G è a riproduzione di video in alta definizione.Definisce u campu di usu di a penna di lettura.
2. Paragunatu cù a penna di lettura di punti tradiziunale, i vantaghji di a penna di lettura di 2,4 punti di nuvola
1. Ghjucà u cuntenutu chì u lettore vole dimustrà attraversu a TV d'alta definizione, è a penna di lettura di u puntu di l'audio pò esse ghjucatu solu per mezu di u parlante integratu.
2. A penna di lettura è u dispusitivu di riproduzione sò cunnessi in wireless via 2.4G, chì hè simplice è cunvene à utilizà.
3. A penna di lettura vene cun un parlante stereo d'alta fedeltà in un modu silenziu, chì risparmia energia è rende a vita di a bateria è u tempu di standby più longu, chì hè più di duie volte a durata di a bateria di a penna di lettura tradiziunale.
Quandu l'utilizatori utilizanu a penna d'insegnamentu interattiva multimediale per leghje, ùn ponu micca solu sente u sonu piacevule, ma ancu uttene l'infurmazioni video in alta definizione di u cursu currispundenti attraversu a TV d'alta definizione, rendendu u prucessu d'apprendimentu territoriu più vivu è immersivu.
A penna di lettura di u puntu di nuvola 2.4G hè stata applicata cù successu in u campu di l'insignamentu in aula di a prima zitiddina, è hà cuminciatu à esse universalmente ricunnisciutu da i prufessori è i genitori di kindergarten.Nta l'ultimi anni, i penne di lettura sò stati largamente utilizati in a maiò parte di i kindergarten è l'istituzioni di a catena d'educazione prescolare in tuttu u paese.I principali utilizatori sò i zitelli.Tuttavia, ùn ci sò micca penne di lettura per i prufessori di kindergarten in u mercatu.Questu hè senza dubbitu u modu di leghje l'educazione prescolare.Tuttavia, a nascita di a penna di lettura di u puntu di nuvola 2.4G hà cumplettamente cumpletu sta lacuna è hà integratu l'educazione multimediale cù l'educazione prescolare tradiziunale.In quantu à l'hardware, a penna di lettura di punti di nuvola 2.4G averà una scatula di riproduzione HD currispondente è una unità flash USB (chì pò esse integrata in a scatula di riproduzione secondu i bisogni di u cliente) cà a penna di lettura di punti tradiziunale.L'hardware internu di a penna elimina a necessità di un amplificatore integratu è una carta di memoria, e funzioni di sti dui cumpunenti sò implementate in a casella di riproduzione HDTV è HD rispettivamente, è a penna di lettura funge da ponte trà u libru di testu è a riproduzione HD. scatula.

Siccomu u cuncettu di l'educazione multimediale s'approfondisce sempre più in l'educazione di u mo paese, a penna di lettura di u puntu di nuvola 2.4G aghjunghjera definitivamente una nova vitalità à u prugressu di l'educazione prescolare di u mo paese!


Tempu di pubblicazione: Oct-10-2020
Chat in ligna WhatsApp!