Penna parlante - un strumentu di apprendimentu rivoluzionariu

Penna parlante: un strumentu d'apprendimentu rivoluzionariu: una penna parlante hè unu di tali strumenti chì ponu fà una grande differenza in u prucessu di apprendimentu generale di u vostru zitellu, cunnisciuta ancu com'è penna intelligente, una penna parlante leghje u vocabulariu, paragrafi è storie in alta voce. libri chì sò specificamente pensati per travaglià cù a penna.Ancu certi penne parlanti venenu cù una funzione di registrazione, chì permette à l'utilizatori di registrà a so propria voce.

Sicondu e risposte da i genitori chì i zitelli utilizanu penne intelligenti, i zitelli amparanu lingue facilmente è rapidamente cù l'usu di penne intelligenti.Circa u 90% di i rispunsevuli sò soddisfatti di a so decisione di cumprà penne per i so figlioli.

Eccu cinque benefici di l'usu di penne parlanti di una cumpagnia reputata:

  1. cù l'aiutu di penne parlanti, i studienti chì spessu necessitanu assistenza di lettura ponu amparà e lingue senza aiutu esternu.
  2. Per una privacy aghjunta, l'utilizatori ponu usà i telefoni auriculari cù penne parlanti.l'output di l'audio pò ancu esse utile per amparà megliu pronuncia
  3. I penne intelligenti venenu cù supportu multilingue, per quessa, ELS ampara pò facilmente amparà una altra lingua cù i libri chì parlanu a penna attivata.
  4. Cume a penna parlante hà una capacità di registrazione, u vostru zitellu pò aduprà per furnisce a so voce à qualsiasi ghjoculu è ghjocu.Questu accelera u prucessu d'apprendimentu. Hè statu pruvatu chì i zitelli amparanu megliu se l'apprendimentu hè mischju cù divertimentu.
  5. A penna parlante vene cun tutti i vantaghji principali di i prudutti muderni di apprendimentu, per esempiu, sò ligeri è portatili, simplici d'utilizazione, furnisce funzioni utili, sò sicuri è affidabili, includenu software scaricabile, è assai di più.

Un metudu simplice di puntu è di lettura in penne parlanti li rende faciule d'adoptà, è hè unu di i migliori strumenti per amparà a pronuncia curretta.

 

In cunsiderà questi benefici, saria una decisione sàvia di include una penna parlante in i risorse di l'apprendimentu di lingua di u vostru zitellu.A penna parlante hè ideale per i studienti di lingua inglese, studenti di lingue straniere, studienti cù bisogni speciali, novi arrivati ​​da paesi stranieri, o qualsiasi studiente chì hà bisognu di risorse inclusive chì sviluppanu e cumpetenze di alfabetizazione.imparà cù l'aiutu di a penna parlante hè piacevule, interattivu è efficace.

Quandu si tratta di cumprà penne parlanti, duvete sempre fiducia in una marca di punta cum'è xxxx cù un inseme di libri bilingui in a vostra scelta di lingua, ùn aspittà più, dà à u vostru zitellu stu strumentu d'apprendimentu innovativu, sarete di sicuru surpresu. per vede u so prugressu.

 

Perchè aduprà a penna parlante

Sapemu chì micca tutti i genitori anu un livellu abbastanza altu di l'inglese per pudè leghje i so figlioli una storia cù una pronuncia curretta, una bona dizione è una intonazione propria. penna parlante.a lettura di una storia diventa una sperienza divertente è rilassante per esse gudutu cù tutta a famiglia.hè l'ideale per i genitori chì volenu espone i so figlioli à l'inglese attraversu storie.

 

A penna parlante pò esse usata cù cuffie o senza cuffie, è hè caricata cunnessu à a rete o à l'urdinatore per un periudu di tempu finu à 1,5 ore.


Tempu di post: 04-04-2018
Chat in ligna WhatsApp!